lauantai 7. toukokuuta 2011

Bebita "Pepi" ja Barbi


Tänään aamusta Beluna-paloauto lähti kohti Urjalaa ja kyydissä oli tyhjiä lihalaatikoita aikamoinen kuorma. Perillä taisi hieman sumentua tuo meikäläisen käsityskyky luiden ja lihijen määrästä sillä kotiin viemisinä oli sellainen kuorma, ettei meinannut mihinkään pakastimen mahtua vaikka kuinka suunniteltiin. Lopuksi kuitenkin kaikki ruoka pakkasessa ja nyt ei ihan heti tarvitse Urjalaan lähteä sillä 150 kg luita ja 140 kg lihaa on nyt pakastettu. Samalla retkellä kävimme tapaamassa Pepiä ja olipas siellä varsinainen hunajanalle niin suloisen vaalea kaunis narttu.



Tervetuloa meille, täällä vartioi Pepi



Ystävällisyyttä turvillaan koko pieni eläin



Ihana hunajanalle.



Saa rapsuttaa



Ihana lady



Hei mä kuulin toi täti toi sen mulle, ihan totta annatko sen mulle.



Haluatteko nähdä kun mä hypin



Vauhdikas mimmi



Pepi esittelee oman tarhansa



Kepon kanssa kävelyllä



Isukin terveiset



Ja taas mennään



Hiki tässä tulee seurustellessa



Hei näettekö mun kieli putoo



Ei putookkaan mä nukun sen päällä.



Kasvattaja poseeraus



Belunan Fazer Bebita "Pepi" (Carlotta Leo von der Seewiese ja Yestas Enzo)


Kiitos että saatiin tulla käymään oli mukavaa nähdä tuota hunajaisen kaunista ja suloista Pepiä


Meillä oli vielä toinenkin iloinen yllätys kun Barbi tuli hakemaan luita ja saimme nähdä vielä Barbinkin tänään. Barbi olikin sitten väritykseltää aivan ihastuttavan vaaleanharmaa, Barbilla oli myös ihan erilainen turkki kuin BB:llä sellainen jämäkkä ja tiukka kuin iskälläänkin, vaikka oli karvanlähtö niin sitä ei edes huomannut niin kuin BB:llä joka on kalju.





Kiva sisko tuli käymään, mut mun vettä ei riitä kyllä sille.



Saisinko vähän juoda kun automatkalla tuli niin lämmin. Ei mahdu usko jo, mutta jos ihan vähän?



Sorry mut et sä mahdu tähän astiaan kun mun pää on sen sisällä.



Sisarukset



Belunan Fazer Barbi ja BB



Tosi kaunis tyttö tuo Barbi




Erittäin kaunis harmaa häntä kuva ei vain tee oikeutta väreille.



Tosi terhakka lady


Milanan mamma-blogi 22 vrk tasan


Tänään lähdettiin Milanan kanssa aamutuimaan ennen kuutta aamulenkille, ajattelin että tehdään vain pieni lenkki, mutta kun aurinko juuri nousi oli mailma niin kaunis, että vierähti 45 minuuttia, eikä siinä mitään ihmeellistä ollutkaan, mutta kun emäntä oli liikkeellä aamutakilla, no eivätpä metsän eläimet sitä yhtään ihmetelleet ja ONNEKSi ei ketään ihmisä tullut metsäpolulla vastaan. Saattaa olla ettei minua ihan terveenkirjoissa tällä kylällä pidetä muutenkaan. Milana ronklaa ruuan kanssa joka päivä ja on niin sanotusti käsiruokinnassa, jos antaa kädestä niin syö jonkin verran muuten vain katsellee kuononvartta pitkin mitä kaikkia herkkuja voinkaan jättää syömättä.



Milana jolla ei ole koskaan nälkä.





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti