perjantai 12. elokuuta 2011

Magic:it kahdeksan viikkoa



Minä olen Belunan Magic Paloma ja täytin eilen kahdeksan viikkoa, tässä se virallinen kasvattaja poseeraus ihan alkuun,



Tältä minun nassuni näyttää.



Minulla on jo paljon koirakavereita ja yksi niistä on Pilvi joka ei muuttanut minun mukanani, mutta Pilveä käyn aina tapaamassa Belunassa.



Meillä on ihan omat leikit yhdessä.



Me ollaan ihan bestikset.



Minun kaverini on myös tuo Bianca joka on Banjon sisko, ne kaksi riehuvat aina yhdessä, mutta mä kyllä näytän niille kuka määrää.



Sitten sain uuden kaverin ja se oli hieman kasvanut isoksi, on varmaan ollut ruoka-aikana kotona, minä aion kasvaa yhtä suureksi.



Minä pyysin tuota isoa poikaa leikkimään kanssani, Banjokin leikki yhdessä meidän kanssa, välillä Banjo menee niin lujaa että minun pitää leikkiä omia leikkejä, sellaisia tyttöjen leikkejä.



Banjo näyttää miten kurvissa voi jarruttaa ja jatkaa sitten matkaa.



Tytöt tykkäävät kukista, ai liittyisiköhän tähän joku muistamisen arvoinen asia, saikohan näitä syödä no ainakin äkkiä maistan.



Tuolla tapahtuu jotain kivaa ja se tarkoittaa, että minun pitää päästä mukaan.



Ei muuta kuin tassua toisen eteen..



Minä ja minun isoveljeni Banjo



Mä olen hyvin taitava tyttö ja osaan kanniskella kaikenlaista tavaraa ja varsinkin velipojalta on kiva ryövätä tavaroita, en muista sanottiinko siinä pentutestissä että olen aika riiviö kun sille päälle satun, se ainakin sanottiin että olen tosi tosi ihana.



Osaan minä itsekkin leikkiä ja varsinkin kun Banjo ei tykkää näistä vaaleanpunaisista possuleikeistä niin leikin ne ihan itse.



Minun uudessa kodissani on kiva asua ja minulla on mahtava isoveli kaverina ja sitten mulla on aivan upea palveluskunta, varsinkin sen miespalvelijan osaan kietoa pikkuisen tassuni ympärille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti