lauantai 19. marraskuuta 2011

Aurinko paistoi tänään


Ihanaa tänään paistoi aurinko ja saatiin uusia kuvia se oli huippukivaa. Nyt on muutamaksi päiväksi kuvia varastossa ja huomenna toivottavasti saadaan lisää. Vielä tänäänkin on mielessä pyörinyt tuo eläinhoitolassa käynti, siis oikeesti mä en pysty ymmärtämään tuota ihmisen julmuutta eläintä kohtaan.  Tänään ollaan yritetty siivota ja olen jo puolituntia nauttinut puhtaasta asunnosta kunnes kohta rapa-armeeja hyökkää ja tuhoaa mun kaiken työn ja kuitenkin minä rakastan niitä niin paljon ettei se se sitten haittaa mua yhtään.



Auringon säteet kultasivat Lotan turkin säteillään



Lunta odotellessa jäkälikössä.



Minun täytyy olla tarkkana mitä täällä metsässä tapahtuu



Olen tämän metsän Pilven-peikko



Mutkat suoristuu



Täällä tulee Lotta


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti