torstai 17. marraskuuta 2011

Minä olen vanhuuden höperö


Tänään lähdettiin BB:n kanssa taas koulutukseen ja ihmettelin kyllä kun menin hyvissä ajoissa paikalle, että ehdittiin samalla lenkille, että miksi minun toista isoa varvastani painaa ja selvisihän se kun menin sisätiloihin, minulla oli eripari kengät jalassa. Minä nauroin niin paljon ettei siitä meinannut loppua tulla ollenkaan. Kumpikin kenkä oli noin punainen mutta ihan erinäköinen. Hassua että muillakin oli hauskaa. BB oli taas niin taitava tyttö, tänään tulin myös siihen tulokseen, että minulla on liian lyhyet jalat, sillä meidän piti saada koira menemään taaksemme ja sitten sieltä jalkojen välistä ja miten minun kävi jalat loppuivat kesken kun BB meni jalkojeni välistä, sitten BB oppi kävelemään autonrenkaissa ja laitamaan tassun perunalaatikkoon ja hyppäämään kiintoesteen yli ja ryömimään putkesta ja pöydän alta jne.



Apua multa loppuu kuvat kun ei pääse valoisaan aikaan kotiin.



Diwa ja Luna eivät kuvaukseen kyllästy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti