perjantai 18. tammikuuta 2013

Mihin mun kevät hävisi

Minä kysyn vaan, että mihin mun kevät hävisi pakkasta yli -20 ja kylmä kuin siperiassa, vaikka en olekkaan siellä käynyt. Koirat haluavat makoilla sisällä ja en yhtään ihmettele moista. Eemelin koti konnuilla on niin kaunista ja talvista ja Eemeli on kuulemma sukua jääkarhulle.
Upea poika kauniissa maisemassa

Auringonpalvontaa

Eemeli tykkää talvesta.
 Minä olen Arjamaiseen tapaan sotkenut koko viikonlopun ohjelman olen ensinnäkin jo viimevuoden puolella ilmoittanut itseni tai siis en itseäni vaan Milanan ja Lunan Turun koiranäyttelyyn ja myös innostanut kasvattejani sinne tulemaan ja meitä onkin hieno joukko Belunalaisia paikalla kokonaista viisi kappaletta, mutta samaan aikaan minun pitäisi olla opiskelemassa ongelmakoirankouluttamista. Ehkäpä kannattaa tehostaa tuota kalenterin käyttöä että asiat olisivat peräkkäin eikä päällekkäin.
Vauhdilla

Poseeraten

Tassua toisen eteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti