maanantai 24. helmikuuta 2014

Bambi jäällä

On ne niin hauskoja nuo mun bambit, kun metsässä löytyi jäätynyt lamikko, niin olipas se kovasti jännittävää.
Mitä tämä on?

Uskaltaako astua?

No reippaasti mä astun kun olen rohkea.

Mekin tullaan heti

Voiko tätä syödä?

Mitä sanoit mamma?
 Metsässä sentään on puhtaampaa kuin Belunan mutakylpylässä. Sain napattua ihanan kuvan Betusta tuolta Tarjan sivuilta tänään on merkkipäivä Betulla sillä tasan vuosi sitten tuo ihana poika muutti Tarjan ja Karin kotiin ja hoitoon menetettyään rakkaan emäntänsä. Tarja kirjoittaa näin tuolla fb.puolella: Siitä tulee tänään kuluneeksi vuosi, kun tämä herrasmies tassutteli mun sydämeen. Suuren menetyksen kokeneena poika tempaistiin kaupungista keskelle maaseutua ja keskelle koiralaumaa. Vuosi on edelleen valitettavasti ollut muutoksia täynnä - kotiseutu on muuttunut ja lauma kutistunut mutta Betu on kestänyt muutokset yllättävän hyvin ja mä uskon, että jätkä elää ihan onnellista koiranelämää. Täyspäisempää koiraa saa hakea, ja jos joskus vähän jännittääkin, niin lauseesta "et sä kuole tähänkään" Betu tietää, että homma on äipällä hanskassa ja uskaltaa toimia. Mun rakas pikku-ukko 
 Kiitos Tarja kun olet rakastanut ja pitänyt huolta pikku-ukosta jolla on erityinen paikka aina kasvattajankin sydämessä. Vaikka Betu on kokenut paljon muutoksia kuluneen vuodenkin aikana, niin yksi on ollut pysyvää huolenpito ja se on auttanut pikku-ukon onnelliseen koiranelämään yhdessä kaveri Paloman kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti