lauantai 30. elokuuta 2014

Eemelin nimpparit

Tänään onnittelemme tietenkin Eemeliä ja  tätä hurmuripoikaa.
 Eemeli on tänään käynyt juhlimassa nimppareita ja tavannut kavereita. Nimppareita on juhlittu jäätelöllä ja lahjojakin Eemeli oli saanut.
Moi mä olen Eemeli

Nuuh

Voi vähän mua pelottaa kun olet niin iso

Mutta sä oletkin ihan kiltti.
Eemeli on hauska koira kun aina kun tapaa pienempiä kavereita niin menee maahan jotta näyttää pienemmältä eikä pelota toisia. Eemeli on hyvin sosiaalinen uros koira. Sain myös ihanan nimpparivideon kiitos ja hyvää nimpparia vielä kerran.
Paloma ja Nestori
Paloman päivä on kulunut rauhallisesti, tai ei ihan niin rauhallisesti kuin nuo arkipäivät sillä Paloman pitää seurailla mitä kummaa minä puuhaan ja kulkea minun perässäni. Aikaisemmin perässäni kulki vain BB ja Pilvi nyt Paloma on liittynyt joukkoon ja se on mukavaa. Ruoka ei edelleenkään ole mailman parasta vaikka minä keksin sitä ja tätä. Tänään käytiin ostoksilla ja ostettiin sitten kassillinen kaikkea mitä voisin kuvitella Paloman haluavan ja vähän sen ylikin. Paloma on kyllä syönyt mutta ruoka ei näytä olevan ihan sitä mitä pieni koira voisi kuvitella, jokaista suupalaa pitää kääntää ja haistaa ja ottaa suuhun ja pudottaa ja tässä kohden Pilvi nappaa aina osansa. Paloman äiti oli ihan samanlainen tai ehkä vielä astetta pahempi.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti