sunnuntai 10. elokuuta 2014

Kokemusta vuosi lisää

Olipas hieno päivä tänään, sillä minulla oli synttärit, vaikka niitä en mitenkään erityisesti juhlinutkaan niin te ihanat ihmiset teitte tästä päivästä taas ihanan. Yllätyksiä yllätyksen perään. Ensin laitetaan tähän nämä ihanat kuvalliset synttäritervehdykset joita olen saanut.





Minulle on suorastaan tulvinut onnitteluita fb:kin kautta äsken kun kävin niitä lukemassa niin olin saanut toistasataa tervehdystä. Olin saanut terveisiä Unkarista, Italiasta, Engalannista, Saksasta, Sveitsistä, Ruotsista, Eestistä,  Slovakiasta,  Hollannista, Tanskasta, Japanista ja Suomesta todella monelta paikkakunnalta.
KePo oli valmistanut minulle ihanan illallisen kun tulin koulusta kotiin, mutta päätin olla julkaisematta kuvaa tällä kertaa.... Sain myös yylätykseksi itselleni lahjan, ihanan kellon, sillä olen onnistunut kadottamaan kelloni ja olen kaikkialta myöhässä. Olen varmaan joskus maininnut että tykkään kuohuiviinistä.
Kiitos ihanista ylläreistä.

Ihana syntymäpäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti