keskiviikko 6. elokuuta 2014

Ei ihan paras päivä

Surkean päivän päätteeksi ajattelin tavoistani poiketen syödä pizan ja laitoin sen uuniin ja seuraavan kerran kohtasimme kun paloilmaisin hälyytti, en tiedä mihin mun pitza oli kadonnut sillä uunissa oli nyrkin kokoinen musta hiilikasa. En minä sitä pitzaa olisi halunnutkaan. Mulla menee kohta hermo huonoon kuntoon vaikka lämpöisestä tykkäänkin niin jos huomenna sataa vaikka rakeita niin hypin riemusta pihalla. Koirat läkähtyy minä läkähdyn ja vaatteet liimautuu ihoon ja menee hermo huonoon kuntoon. Perjantaina minulla on vapaapäivä ja lähden tuonne Helsinkiin mailman voittaja näyttelyyn katsomaan upeita koiria.
BB etsii neliapilaa

Milana etsii viilennystä

Taiga mennä polskuttaa

Mä menen nyt tästä siirry

Ja Taiga mennä polskuttaa
 Sitten taa hieman vaiheita miten edistyy tämä kuva:
Siinäpä pikku pöllö ja BB
Miten tässä tuolissa on tarkoitus istua kun multa ei mahdu tähän kuin puolet pepusta tuumii Romeo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti