tiistai 24. helmikuuta 2015

Haiseva lenkki

Lähdettiin tänään Taigan ja Pillin ja Pullan kanssaa ensimmäiselle lenkille.  Poikettiin pellon pientareelle joka oli jo sulanut ja päästin koirat irti.  Nuuhkaisin ja mietin että ovatko ne tosiaan ajaneet syksyllä tähän pellolle lietettä kun haisee näin kamalalle. Jatkettiin metsään ja ei voi olla totta sama haju yhä edelleen ympärilläni. Ryhdyin tarkastelemaan jalkineitani, ei niissä ollut mitään vikaa, ihan puhtaat, mutta haju on ällöttävä ja vahvasti ihan tuoksuu sille koiran jätökselle. Sitten sen huomasin minun villasormikkaani olivat suorastaan koirakankakassa, ei ihme että haju seurasi, mutta mistä kummasta se aine minun käsineisiini oli joutunut. Pesin käsineet läheisessä rapakossa ja sitten minulla oli märät haisevat käsineet. Onneksi oli taskussa muovipussi ja sulloin käsineet siihen, mutta ei ole todellista haju vain tuntuu yhä voimakkaana. No seuraavaksi paikallistin tuota ainetta olevan hihnassa joka roikkui kaulassani ja sitten seuraavaksi takissani joka oli päälläni. Siinä vaiheessa totesin että ei mitään tehtävissä paskassa koko eukko. Mahtoivat siinä koirat ihmetellä miksi mamma on itsensä moisessa aineessa kieritellyt.
Laavulla

Missä eväät
Kun pääsin kotiin niin sain sitten tunkea kaikki vaatteet pesukoneeseen ja koiran hihnat ja pannat kanssa. Vieläkään en ymmärrä mistä minä kaiken tuon tökötin itseeni sain. Muuten oli oikein hauska lenkki ja Pilli ja Pulla painelivat edes takaisin, näkee, että nauttivat tuolla metsässä olemisesta.
Ehkä olen pikkuhiljaa muuttumassa koiraksi, sillä koiristakin on kiva hieroa turkkiinsa milloin mitäkin haisevaa, mutta pitikö mun aloittaa heti tällä paskajutulla olisi se oravanraatokin ollut parempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti