torstai 26. helmikuuta 2015

Hei hulinaa

Luulin viime yönä, että jompikumpi meistä on tullut hulluksi minä tai Taiga, sillä Taiga heräsi klo 01:40 ja aloitti sellaisen vinkukonsertin että ei mitään määrää. Nukkumisesta ei tullut yhtään mitään. Päätin jopa luovuttaa ja päästää makuuhuoneeseen ja se oli virhe. Taiga tepasteli makkariin ja ensimmäiseksi herätti Lotan rynnimällä Lotan  päälle. Sitten alkoi tepastella pitkin lattiaa häntä pystyssä ja kävi nuuhkimassa minua ja sitten alkoi läpsiä ja hyppiä mun päällä. Ei muuta kuin ylös ja Taiga pois makuuhuoneesta, mutta se ei ollutkaan yksinkertaista koska Taiga oli sitä mieltä että kiva uusi leikki hyppään KePon yli ja sitten takaisin ja uudelleen ja uudelleen. Kun vihdoin sain koiran taas viereiseen huoneeseen niin oli jo tunti vierähtänyt ja vinkuminen sen kun jatkui ja jatkui ja jatkui, ON MULLA HYVÄT HERMOT. Puoli viisi alkoi nukkumaan ja mulla oli herätys varttia vaille viisi. Päästyään pihalle painui heti koppiin nukkumaan , tottakait kun oli valvonut koko yön. Syykin tähän selvisi kun laitoin valot makkariin, nimittäin Lotta oli aloittanut juoksunsa ja se sai Taigan ylikieroksille, no toisaalta tämä on hyvä asia sillä vain Taiga ja Lotta olivat  vielä aloittamatta juoksunsa ja nyt Lotta aloitti,  toivottavasti Taiga seuraa nyt heti perässä. Äsken yritin saada Taigan sisälle, mutta voitte vain arvata tuliko no ei tullut seisoi keskellä pihaa häntä töttöröllä kuin pystykorva. Eilen koirat saivat matolääkkeet ja kaikki muut ottivat ne ihan kauniisti Taigalle annoin ainakin seitsemän kertaa, kinkun sisällä, makkaran sisällä, lihapullan sisällä juuston kanssa ja matolääkkeet roikkuivat mun rinnuksilla tai lattialla tai Taigan turkissa, no ehkä jotain loppujen lopuksi päätyi Taigan sisälle, aivan ihana koira niin eläväinen ja iloinen.
Minä olen "pöllö" Taiga

Pieni saksalainen jääräpää

Suloinen muru

Mä arvasin että sä tykkäät musta mamma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti