sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Pilli ja Pulla

Pilli ja Pulla ovat syöneet kaiken mitä lattiatasosta on ollut syötäväksi kelpaavaa ja ovat siirtyneet seuraavalle tasolla, tänään otettiin mun ihana koiranpyllynaulakko seinältä ja nyt sillä ei ole enää jalkaa. Vain hetken oliviat sisällä kahdestaan. KePo totesi kun tultiin takaisin, että noi on takuuvarmasti sun koiria. Miten niin kysyin, no koirat ja omistajat muituttavat kuulemma toisiaan ja kuulemma vaikka minä mihin kosken niin se hajoaa, voi olla totuuden siemen tässä asiassa, minulla on kyllä erinomainen kyky tulla erimieliseksi kaikkien koneiden kanssa ja sitten ne vain lopettavat toimimasta. Mutta onneksi KePoni on kätevä käsistään ja ehjää ne kaikki hetkessä. Nytkin asiat järjestyivät sain uuden naulakon ystävältäni ja uudet kengät taas kaikki hyvin. Pienten koirien täytyy maistella elämää ei niiltä kaikkea voi kieltää ja ainakin kaikki muut koirani ovat oppineet mitkä ovat mamman tavaroita ja mitkä koiran tavaroita joten uskompa että nytkin lopputulos on hyvä vaikika pieni vahinkoja kärsitään.
Onneksi ei takatalvesta tietoakaan sillä minä en enää talvea halua, nyt on ihana kevät ja mä nytin siitä mun koiruuksien kanssa.
Tänään kävin tervehtimässä mun kummilasta Tarekkia ja kyllä on poika iso kaveri ja niin ihana pehmeä sulosilmä.
Kummitäti toi mulee sammakon

Tämä sammakko osaa kurnuttaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti