perjantai 13. maaliskuuta 2015

Tähtitaivaan alla

Perjantai ja kolmastoista päivä ja Magic ja Taiga  saivat toisensa. Olimme tänään astutusreissulla tuolla Tampereella. Kumpikin oli ensikertalainen ja hieman mietitytti miten tuo Taiga neitoni mahtaa suhtautua urokseen jonka hänelle olin valinnut. No täytyy sanoa, että eipä ole yksikään narttuni ollut niin tarjolla kuin Taiga. Taigan sahapukkiseisominen oli jälleen vahva ja häntä nostettiin selän päälle kippuralle , ei ainakaan ollut tiellä. Vaikka uros oli myös ensikertalainen niin voi kuinka kauniisti kohteli Taiga neitoa, liehitteli ja nuoli ja paineli tytön perässä joka päätti että ensin hieman liikuntaa ja sitten vasta temput. Uros hyppäsi oikein kauniisti. Kun liika alkuinnnostus saatiin hoidettua alta pois niin astutus sujui hienosti ja koirat hoitivat sen ihan kahdestaan. Kun olimme kahvilla kiitos Mikko- pullista, niin taivas oli täyttynyt miljoonista tähdistä ja Taigan ja Nelsonin rakkaus toteutui miljoonan tähden "hotellissa". Kamera jäi sisälle kun oltiin kahvilla ja kun koirat olivat nalkissa yritin kaikin tavoin herättää isännän huomion joka oli sisällä, että toisi kameran , heilutin ja huusin , niin kovin että naapurit sen kyllä kuulivat (KePo häpesi), mutta isäntä ei minua kuullut, no en minä tiedä olisiko yökuvauskaan tuonut hyvää kuvaa, mutta katsomme jos saisimme ikuistettua tuon huippuhetken huomenna kun menemme vielä toisen kerran treffaamaan Nelsonia.
Tuokaa se mies tänne

Urokset saapuvat

Wau miten ihanan tuoksuinen tyttö

Niin olenkin hyvän tuoksuinen mutta otappas mut kiinni

Taiga leikkii vaikeasti tavoitettavaa

Mä olen niin rakastunut kun vain saisin tuon tytön kiinni

Juokse juokse täällä on herkkua

Mä tunnen sen tuoksun nuuuh..

Ja vielä kerran pihan ympäri

Odota

Voiko iloisempaa ilmettä olla koiralla

Tule katsomaan mitä mulla on tarjolla

Tavaran tarkistus

No alkaako tapahtumaan

Aika mukava mies

Saanko mä?

Kahvia ja pullaa, ei nyt mitään kahvihetkiä tuokaa se mies takaisin.
Kun oli kahviteltu niin sen jälkeen Nelson astui Taigan, mua jännitti niin kovasti, kun toivoin niin paljon että tämä astutus onnistuisi. Voihan tuo perjantai ja kolmastoistapäivä olla täynnä Taigaa ja Magic´ä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti