tiistai 6. lokakuuta 2015

Treffeillä

Me oltiin tänään treffeillä tai oikeastaan treffikutsu oli Keelalle, mutta minä pääsin mukaan. Matka suuntautui kohti Turkua missä tavattiin treffikaverit.
 Meidät oli kutsuttu kahvilaan treffeille ja herra seurassa tietenkin.
Missä mun herkut viipyy

Tulossa on

Keela soi omat herkut ja ne maistuivat kyllä, kauppias antoi vielä santsikupinkin.

Nam nam
 Kiitos MarjaviivaLiisa kivasta päivästä oli superhauskaa olla teidän kanssa kahvilla. Kahvila edelleen vailla vaurioita, eikä heräte ostoksiakaan jouduttu juurikaan tekemään. Kahvin jälkeen sitten lähdimme pienelle kävelylle kauniiseen Turun kaupunkiin, missä oli todella paljon tapahtumia ympärillämme.
Kaunis ja komea pari

Aurinko paistaa mun silmiin ihana aurinkoinen päivä

Taidetta Puolalnpuistossa
Belunan Orenda Keela mun muru
Kun kaupungin ihmeet oli nähty kiitimme seurasta ja suunnistimme kohti ystävättäreni asuntoa , sillä olimme saaneet lupauksen päivä teestä. Keela tutki ensin kaikki koriste-esineet ja pötkähti sitten nukkumaan ja nukkui koko vierailun ajan. Kotijoukot olivat kyllä virkeitä kun saavuimme kotiin. Pihallemme oli myös muuttanut joku eläin ei kait tämä leonbergi ainakaan ole?
Kojootti?

Ajokoira?

Dingo?

Vinttikoira

Tosca?
On siinä pihalla menoa kun yksi painaa tuhatta ja sataa ja yksi hyppii tramboliinillä.
Auta mua mäkin haluun sinne

No en auta

Pysy vaan siellä alhaalla

Hah hah haa

Oota mä työnnän sua pepusta jotta pääset sinne ylös.
Paloma on viettänyt rauhallista päivää tänäänkin ja ruokakin on maistunut hyvin, joten kaikki hyvin.
Mamma viljapellossa

Mennäänkö jo kotiin.

Suunta suoraan kotia kohti.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti