torstai 16. elokuuta 2018

Hilma

Tänään pääsin tapamaan pientä laumanvartijaa Hilmaa. Olipas minua odottamassa hyvin kaunis , reipas  aivan ihana Hilma tyttö.
Tatrankaunottaren Delizia Championess eli Hilma (Slovakiancuvac).

Hilma ja uusi käärme

Terve täti

Rapsuta mun vauva masua

Mä pussaan sua

Hassu täti kyllä mua naurattaa

Rakkautta ensi silmäyksellä

Raskasta tuo vieraiden kanssa seurustelu
 Kiitos kun sain käydä tutustumassa Hilmaan.
Tänään aamusta KePo vietiin taas fysioterapiaan ja sillä aikaa me lähdettiin Keelan kanssa kaupunki seikkailulle. Keela on ihan hassu, ei haistele eikä katsele eikä merkkaile kävelee vain kuin robotti minun vierelläni. Metsässä kyllä haistellaan ja nuuskitaan. On selvästi tuollainen maaseudun koira.
Ensin me puistoiltiin

Tuolla menee joku setä

Kivoja nämä penkit

Täältä näkee hyvin

Miksi me ei mennä tuonne liikennepuistoon

Koirat eivät saa mennä liikennepuistoon

Miksi leijonat saa olla liikennepuistossa?

Nyt odotellaan KePoa ollaan ihan luukussa nimittäin takaluukussa
 Tänään oli toinenkin koiravierailu, sillä piipahdin katsomassa ihanaa Lumoa.
Lumo herkuttelee
 

1 kommentti: