keskiviikko 12. syyskuuta 2018

Yhdessä

Tänään oltiin mielenkiintoisella kaverikoira keikalla tuolla Varissuolla Yhdessä-yhdistyksen avointenovien päivässä. Asuin aluehan on hyvin monikulttuurinen ja  paljon erilaisia lapsia oli saapunut paikalle. Riemu nousi kattoon kun 10 erilaista koiraa saapui paikalle.Erityisesti minun mieleeni jäi afrikkalainen nuori nainen joka saapui koiria katsomaan ja häntä pelotti kovasti. Hän kuitenkin halusi tutustua koiriin. Hänen aikaisempi suhteensa koiriin oli afrikasta, jossa koirat ovat "villikoiria", usein loukkaantuneita ja vaarallisia ihmisille. Hän tunsi suurta vetovoimaa Keelaa kohtaan vaikka pelotti niin loppujen lopuksi hän uskalsi tulla niin lähelle Keelan viereen että hänestä otettiin kuva hänen puhelimellaan yhdessä ison koiran kanssa. Se uskomaton ilme kun hän kosketti koiraa.
 Moni pikkutyttö varmaan olisi halunnut koiran mukaansa niin söpöjä koiria meillä oli tänään mukana. Lapset esittivät tosi paljon kysymyksiä roduista ja koiraan liittyvistä asioista.
Hieno porukka vaikka sen itse sanonkin

Keela kertoo: Me mentiin tänään sellaiseen paikkaan missä ainakin sata pientä ihmistä rapsutti mua. Sitten ne halasi ja rutisti mua. Mulle tuli tosi kuuma, mutta ei me lähdetty sieltä pois. Onneksi yksi iso ihminen toi vettä. Sitten kun ne pienet ihmiset irrottivat kätensä musta niin sitten ne isot ihmiset ryhtyivät rapsuttamaan mua. Mua alkoi väsyttää kovasti ja pyysin päästä mamman syliin, mutta ei se ottanut. Kun me lähdettiin pois minä juoksin kovaa vauhtia ulos. Onneksi me saatiin nameja palkaksi. Sitten meistä kaikista vielä otettiin yhteiskuva. Kun pääsin kotiin menin heti nukkumaan ja mua väsyttää vieläkin. Huomenna en mene minnekkään vierailulle.
 Sitten tänään ollaan saatu hienoja uutisia Belunan Sirius Säde "Siri" on saanut lonkkatulokset ja aivan upeat tulokset sieltä tuli. Lonkat A/A ja kyynäreet 0/0. Onnittelemme A-luokan tyttöä ja kiitän Sirin perhettä, hienosti on Siriä hoidettu ja kasvatettu hieno tyttö.
Onnea Siri
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti