lauantai 8. helmikuuta 2020

Mettänelävä

Joka päivä me lähdetään lenkille ja joka päivä Keela haluaa metsään ja me mennään metsään. Tänään kuitenkin ajattelin, että voitaisiin tehdä lenkki tuota peltotietä pitkin koska oltiin jo aikaisemmin käyty metsässä.Reippaasti lähdettiin ja tultiin siihen kohtaan mistä aina mennään metsään. Koira istahtaa, houkuttelen, koira kääntää takapuolensa mulle ja tuijottaa metsään. Jäin paikoilleen uskoen, että kohta luovuttaa ja päästään jatkamaan matkaa, mutta ........
Keela kertoo: Kuules mamma kun mä tahdon metsään, niin mun jalat ei tosiaankaan toimi tällä tiellä.
 Näet sä mamma mä kyllä yritän, mutta ei vain tassut käänny oikeaan suuntaan. Please mamma mennäänkö metsään.
Mä luulen, että mun tassut alkaa heti toimimaan kun sanot sanan metsä. Hyvä on mennään metsään.
Me ollaan metsässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti