keskiviikko 23. kesäkuuta 2021

Meillä kävi pieni vieras

 Kyllä nämä koiranlapsi vierailut ovat niin ihania ja niistä tulee aivan mahdottoman hyvälle tuulelle. Eilen meillä kävi kylässä pikkuinen Kara 9 vkoa. Olipas todella rohkea prinsessa, vaikka isot haukkuivat niin ei pelottanut yhtään. Tutkittavaa oli todella paljon ja pihan jokaista nurkkausta haisteltiin. Sitten oli vielä se uima-allas jossa oli kiva käydä viilentymässä. Kiitos Anna ja Kara kun kävitte kylässä.

Mä haista täältä ihan varovasti tuota eläintä vai olisko se koira vaikka on noin pieni.


Mä osaa kiivetä vuorenkin päälle.


Voitko leikkiä mun kanssa, ai et voi kyllä vanhatkin rouvat voivat leikkiä.



Jee me uidaan

Rankkaa tämä vierailu


Hei olen pieni Kara kukas sinä olet? Ai mummu hauska tutustua.

Kuka on kastellut mun hännän, ihan kamalaa.

Pilven ilme kertoi , että ei taas tuollainen pentu, toivottavasti se menee kotiin eikä jää tänne, mä en yhtään jaksaisi alkaa lapsenvahdiksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti