keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Hierontapäivä

Tänään aamu valkeni sateisena ja pienessä sateessa käytiin lenkillä ennen kuin lähdettiin tapaamaan Johannaa (Dogcare Johanna Virtanen), meillä oli todella onni kun löysimme Johannan, aivan ihana hieroja ja Minca tykkää niin paljon hänestä että on ihan pähkinöinä kun mennään Johannaa tapaamaan.

Ruusupeitto levitetään ja siihen sitten Johannan syliin Minca parkkeeraa. Vähän ollaan aluksi ylikierroksilla, mutta sitten rauhoitutaan. Kiitos taas Johannalle. Menetimme lähinnä tuon pitkän matkan takia Mincan entisen hierojan kun hän toimii Tampereen seudulla, aikaisemmin hän teki käyntejä myös tälle seudulle ja sitten kävimme lopuksi muutaman kerran Lempäälässä hänen luonaan, mutta ei se pidemmän päälle ollut toimiva ratkaisu. On todella tärkeää, että yhteys toimii koiran hierojaan, sillä minun pitää luottaa häneen täysin ennen kuin annan koirani hänen käsiteltäväksi. Johanna on minun luottamukseni ansainnut.


Tänään sain myös ihania kesäkuvia. Näitä on aina ilo katsella.



Kaislikossa suhisee ja olen ihan Lumoutunut.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti