sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Lämpöä

 Tänäänkin ollaan saatu nauttia lämmöstä ja ehkäpä vielä huomennakin. Selvästi Mincalle alkaa olla liian kuumaa ja hän nauttiikin sitten sisätilojen viileydestä.


Kyllä on ollut rankkaa pienellä koira tällaiset juhannukset. Vieraita ja touhua monta päivää. No nyt kyllä rauhoittuu elämä. Punkit ovat kyllä kiusanneet Mincaakin tänä vuonna, joka päivä löydetty ainakin yksi punkki ja se löytyy aina illalla kun ollaan juuri päästy sänkyyn ja rapsuttelen Mincaa. Vaikka olen ennen sitä tutkinut koiran eikä punkin punkkia ole löytynyt.


Kaunis hieno juhannus oli meillä ja saatiin nauttia yhdessä olosta ja äidin seurasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti