tiistai 23. kesäkuuta 2026

Koulupäivä

 Se oli taas koulupäivä, äiti ja Minca autoon ja kouluun. Äiti sai vain ihailla Mincan hajutyöskentelyä. Minca oli tänään tosi hyvä. Olen niin ylpeä Mincasta. Hän löysi kaikki hajupiilot, osan todella nopeasti. Minca on myös alkanut ilmaista löydön istumalla. Tuo koira yllättää minut aina uudestaan ja uudestaan. Ajattelin, että tuon minun villinlapsen kanssa ei kyllä tule yhtään mitään koko hommasta mutta niin väärässä olin.



Haju löytyi juuri tuosta mistä Minca haistaa.

Ei me nurkkaan jouduttu 😂


Haju oli piilotettu tuonne lokerikkoon.

Tässä haju oli piilotettu tuohon aitaan



Tänään ohjelmassa oli 5 erilaista etsintäaluetta ja Minca suoritti vielä bonusalueenkin. Minun "lähetyssanani" herättää hilpeyttä kun kerroin sen olevan 3,14 ja lausutaan siis Pii. Päivällä olikin sitten aurinkoista ja Mincakin otti taas aurinkoa, ennen kuin siirtyi sisätiloihin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti