lauantai 4. lokakuuta 2008

Aurinkokin tuli Topin mukana


Tänään saimme tosi mieluisia vieraita, sillä Topi ja Tarja saapuivat meitä tervehtimään,Taavi oli joutunut jäämään kotimieheksi. Jopa aurinko pilkisti kun Topi saapui meille. En olekkaan Topia nähnyt sen jälkeen kun Topi lähti uuteen kotiinsa Tarjan luokse Taavin kaveriksi. Vihdoin aikataulumme sopivat yhteen ja vierailu toteutui. Topi olikin jo iso poika, korkeampi kuin äitinsä Bella. Minusta oli niin liikuttavaa kun Topi tuli ja lähes heti ensimmäiseksi Topi kävi tervehtimässä Bellaa vaikka kamala haukunta hieman pelottikin. Ei kestänyt kaukaan kun Topi kävi tervehtimässä kaikkia koiria. Topi on iloinen kaunis punainen nuori uros joka haastoi sisko Milanaa kilpajuoksuun, ja jopa mamma Bellakin innostui lastensa kanssa leikkimnään. Kiitos Tarja, että toit Topin vierailulle kyllä oli mukava nähdä sinua ja Topia ja kiitos niistä jättiläismunkeista millä saimme herkutella.



Heippa äiti


,


minä olen poikasi Topi.



Minun lapseni Topi ja Milana



Mitä ihmettä te haukutte onko teillä siellä joku hätä, tulenko pelastamaan teitä?



Me ollaan siskon kanssa yhdessä väsyneitä.



Huijasin ei väsytäkkään yhtään.



Hitsi kaikki hauska päättyy ja nyt lähdetään kotiin, mutta onhan sekin hauskaa kun siellä odottaa Taavi minua. Vähän jäi harmittamaan kun noita kanoja ei esitelty minulle ollenkaan.


Parhaat kiitoksemme Tarja ja Topi kiva oli tavata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti