perjantai 27. maaliskuuta 2009

Puuhastelua


Tänään olen yrittänyt saada nuo pentukansiot rakennettua lopulliseen muotoonsa, mutta vielä täytyy hieman jatkaa, sitä haluaa tehdä aina vain paremman ja paremman kansion. Näissä pentukansioissa minulla on monta uutta ideaa. Minulla on oma pennun koulutus osio kun itse pidän tuota kouluttamista tosi tärkeänä niin olen yrittänyt koota sellaisen alkeispaketin aiheesta kansioon. Kansiossani on myös paljon kuvia kun itse olen sellainen kuva ihminen  Lopun iltaa me maalattiin ja huomenna pitäisi saada tuo remontti valmiiksi. Ihana vapaa viikonvaihde siis ei mitään virallista vain kotona koirien kanssa. Nyt siivoan pentuhuoneen vielä kertaalleen, että kaikki on sitten ihan valmiina. Kun viikon päästä me Bellan kanssa sitten muutetaan pentuhuoneeseen.



Kahden aina kaunihimpi.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti