perjantai 26. maaliskuuta 2010

Banjon ensimmäinen päivä omassa kotona



Tästä siis kaikki alkoi eilen illalla tapahtui virallinen pennun luovutus. Tilaisuus oli järjestetty ainoastaan vain tätä tarkoitusta varten ja juhlakansa hurrasi taustalla.



Tänään olen miettinyt miksi kummassa minä haluan näitä pieniä palleroita tehdä kun niistä luopuminen on niin vaikeaa, mutta tässä kuvassa minusta on kaikki se mikä tekee tästä mielekästä ja hienoa. Tämän kuvan nimi voisi olla onnelliset.



Jahah pääsin sitten kotiin.



Terve iso koira mä muutan teille sopiiko?.



Leikitäänkö iskä mä olen sun poikasi?



Meidän lauma Isla-täti, Enzo-iskä ja minä Banjo



Banjo rakastaa iskää.


Hienoja kuvia ja ihania hetkiä, kiitos Tarja ja Kari, että annoitte pikkuiselle Banjolle kodin luonanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti