tiistai 30. maaliskuuta 2010

Mikä kesäaika


En kyllä yhtään ymmärrä mikä kumman kesäaika nyt on väsyttää ihan kamalasti ja koirat eivät halua aamulla viiden aikaan nousta yhtään minnekkään vaan katsovat minua kummastuneena kun raahaudun ylös. No se täytyy sanoa että ilta on ikäänkuin pidempi mutta kun väsyttää niin onko siitäkään iloa. Minun unirytmini on aivan kadoksissa, kun opin tuon kahdeksanviikon aikana valvomaan paljon ja nukkumaan silloin kun se oli mahdollista ja silloinkin pienissä pätkissä niin nyt ei elimistö millään meinaa osata nukahtaa ja ainakin se on kovin pienissä pätkissä levossa, on sellainen durasel-pupumainen olo ja pelottaa jos patteri loppuu kohta. Lunan kanssa käytiin hämärällä lenkillä nyt illan pimetessä ja se piristi kummasti sekä mieltä, että kehoa, tosin nyt pitäisi mennä nukkumaan. Kauhukaksikko on taas uinut oikein urakalla tuolla vesiämpärissä, on ne vaan sellainen sisaruspari että ei voi nauramatta katsoa.



Benjamy



Benjamy



Bianca



Bianca


Sitten oli taas tullut odotettua postia,tällä kertaa Banjo pojalta



Arja mamma täällä Banjo kuuluuko?



Määrätietoisesti matkalla...



Mikäs se sitten tämä on?



Olen minä vielä niin pieni suuressa mailmassa.



Vaikean pysyä tässä minun "sängyssäni"



Me yhdessä - isot edellä pieni perässä.


KIITOS taas ihanista kuvista Tarjalle ja Karille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti