perjantai 18. kesäkuuta 2010

Barbi kylässä


Tänään portillemme ilmestyi kaunis tyttönen nimeltään Barbi, eli Biancan sisko tietystikkin. Olipa iloinen jälleen näkeminen, Bianca esitteli Barbille lelunsa ja juomakuppinsa ja myös sen miten tassut voi pestä vesikupissa. Karusellissakin pyörittiin ja äiti Lotta myös intoutui leikkimään kivien lisäksi lastensa kanssa. Lunaa ei moinen riehuminen kiinnosta, vaan Lunasta ihan parasta oli nojata Toniin ja antaa hänen rapsuttaa ja rapsuttaa. Idan kanssa harrastimme valokuvasta ja minä sain aikaiseksi 800 kuvaa ja Ida taisi saada saman verran joten on meillä kuvia karvalapsistamme. Lapseni aina kysyvät mitä he saavat perinnöksi niin olen sanonut, että 400 000 koirankuvaa, mutta voin yllättää heidät ja nostaa lukumäärän yli puolen miljoonan (kumpikaan ei ole koiraihminen, onkohan ne vaihtuneet laitoksella?).



Hei minä olen Barbi ken sinä olet? No kyllä mä tiedän sä olet mun sisko.



Hyvinkö olet voinut, minä olen voinut loistavasti.



Halataan kun kerran pitkästä aikaa nähdään.



Leikitäänkö?



Tää on mun "vinkulelu" Pilvi onko sulla omaa vinkulelua?



Tässä on mun juomakuppi, mutta vesi on kyllä mun mä juon sen kaiken itse.



Älä kuulu mulle ala selittää, mä juon sun vettä kun mulla kerran on jano.



Hei mulla on leulu ota kiinni jos saat.



Etpäs saakkaan mä menen lujaa.



Kuka voittaa, ainakaan kukaan ei häviä, sillä kaikilla oli mukavaa.



Vedä vedä eikös olekkin hauskaa.



Mulle- sulle- mulle



Voitin voitin



Lapset lapset hieman rauhallisemmin,ettei sekoa pieni pää



Se on muuten mun ihminen ja se rassuttaa mua joka ilta, saat vähän lainata sitä.



Luna ja Toni



Luna osaa ottaa yleisönsä.



Päästäkää kaffelle mä haluun pullaa kans.



Ei kahvia ei pullaa kummallinen talo.



Kuono vasten kuonoa, pum pum, siinä sitä jotakin on on.


OLEN KOLMEKYMPPINEN,  KOLMEKYMPPINEN takana on hyvä putki ruoka-aikojen. Nimittäin sain tiedon tuolta Salosta, että siellä juhlii Betu, jonka painokäyrät ovat kivunneet yli 30 kg, taitaa Betusta tulla iso poika, mutta niin sitä pitääkin, eihän leonberginkoira mikään kääpiörotu olekkaan.



30 kg poseeraus, tosi kaunis sellainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti