lauantai 26. kesäkuuta 2010

Ihana keskikesä


Iloisena voimme merkille panna, että luvatut sateet ovat kiertäneet meidät aivan täysin ja juhannus on antanut parasta antiaan. Tänään olen pessyt kolme koiraa ja sitten haukut ovat saaneet kuivatella itseään auringonpaisteessa. Olen myös katsellut vanhjoja suomalaisia elokuvia joita rakastan ja voin katsoa niitä yhä uudelleen ja uudelleen. Olen ottanut aurinkoa ja lukenut romanttisen hömppäkirjan. Juonut hieman kuohuviiniä ja syönyt mansikoita. Olen nauttinut todella kauniista ihanasta Juhannuksesta. Tänään vielä sain vieraaksi ystävättäreni Tarjan ja riittipä taa kaikenlaista keskusteltavaa. Oli tosi kvia tavata.



Tarjan ja Banjon Juhannus.



Banjo



Banjon herkkuhetki.



Juhannusneito Tottijärven prinsessa Bella



Voi kuinka söpö.



Bella



Kylläpä on kaunis kuvauspaikka Bellalle valittu.



"Pakollinen" poseeraus kuva kasvattajan iloksi.



Mulla on kuuma joko kuvaus riittää.



Onhan tää viimeinen.



Nyt en jaksa enää, vaan piiloudun tänne nurmikon joukkoon.


Kiitos aivan ihanista kuvista sinne Tottijärvelle.



Terveisiä Banjolta.



Diwa ja Bianca juttelevat Tarjalle.



Biancan mielestä Diwa sai liikaa huomiota, joten Bianca kiipesi Tarjan syliin.



Joko mun makkara on paistunut?



Ja nyt saunomaan.



Löylyä lisää tää ei tunnu missään.



Nyt uimaan.



Juhannusyö



Nukuttaa



Minä nukun tässä.



Kauniita unia kaikille.


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti