lauantai 17. heinäkuuta 2010

Koiruuksia


Tänään olen viettänyt ihan koko päivän koirien kanssa, BB on pesty huomista pentunäyttelyä varten mihin jo aamutuimaan starttaamme. On saunottu ja kaikkein hienointa minä kävin tänään uimassa vaikka olenkin koko kesän väittänyt, että vesi ei tule niin lämpimäksi että tarkenisin uimaan mennä, mutta tulipa kuitenkin, KePo ei kuitenkaan usko tätä kun kukaan koirista ei suostunut ottamaan siitä valokuvaa kun minä uin. Eikka saanut aamu ruuan ja minua ei juurikaan nokittu vähän kyllä uhkailtiin, mutta minä en pelkää (en ainakaan tunnusta), kohta se hetki taas koittaa kun pitää mennä laittamaan kanat nukkumaan. Koirat ovat tänäänkin lekotelleet pitkin pihoja ja nauttineet kesän lämmöstä. Nyt illalla leikimme hieman tuolla takapihalla mutta vain nuo nuorimmat jaksavat riehua ja muut katselevat arvokkaasti hieman sivummalla.



Ei ehdi kurvissa jarruttamaan



Kuka saa lelun?



Äiti ja tytär kilpasilla.



Pilvi seuraa sivusta,



Minä voitan tuumii Lotta.



Me ei luovuteta.



Minä taidan ottaa sen tuumii Pilvi



Hävisi ei ole missään lelua



Löytyi sittenkin.



Minä voitin,



Kyllä se minä olen joka sen lelun viimeiseksi nappaa.



Ja ylisö seurasi  jännittävää ottelua silmä tarkkana.



Ei jaksa juosta niinkuin nuo nuoret.



Lopuksi töks hyvänyön pusu teille kaikille lukijoille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti