sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Oliver ja Oscar vauhdissa



Tänään meille saapui kovasti odotettuja vieraita nimittäin Oliver ja Oscar , ja täytyy sanoa, että elämä ei tule tylsäksi eikä tapahtuma köyhäksi kun omistaa nuo kaksi veikkoa. Oliver ei väsy eikä pysähdy vaan jaksaa ja jaksaa ja kun kaikki muut ovat simahtaneet niin Oliver pyytää leikkimään vaikka ihan vähän mutta ei nyt vain nukuta ei haittaa mitään vaikka on lähes kolmekymmentä astetta lämmintä, Oliver on sitä mieltä että pidetään hauskaa kun kerran päästy kylään.



Sisarukset Bianca ja Oscar



Bianca esittelee lelujaan Oscarille.



Oliver ja Milana tutustuvat



Oi ylväs neito voisitko leikkiä kanssani?



No leikitään sitten



Vai katsotaanko vain toisiamme silmiin.



Milana ja Oliver



Tankkaus pelaa



Leikitkö sä mun kaa



Ei kun menoksi, eikä se haittaa vaikka et leikkisikään mun kaa mä leikin kuitenkin sun kaa



Kolmen kopla



Armotonta menoa



Välillä pakko päästä uimaan tuumii Oliver



Mä tykkään susta voisitko säkin tykätä musta.



Minä taas tykkään Pilvestä tuumii Oscar



Oletko mun tyttöystävä, en voi mulla on toinen.



Leikitään edes yhdessä



Taas pitää tankata



Siis pyydettiin kahville jaa ettei mua no voi ahrmi.



Ei jäätelöä ei mitään tylsää.



Bainca katselee isojen koirien touhuja.



Kukas se taas on tassut taivasta kohti no Pilvi tietystikkin.



Milana ja Oliver



Ja sitten laitettiin viisaat päät yhteen.



Välillä pitää käydä hakemassa rapsutuksia,



Jessica opettelee lentämään



Nyt mä lähden hei hei



Ja töms laskeutuminen oli varmaa.



Kuka leikkii kenenkin kanssa



Leikkikää mun kaa tuumii Oliver



Pieni lepotauko muilla paitsi Oliver jaksaa jatkaa..



Sisarukset



Ja sitten alkoi jalkapallopeli



Syötä tänne mä teen maalin.



Te ootte niin hassuja mä kuolen nauruun.



Älkää kutittako



Mitäs täällä kuiskitaan.



Mä haluun kuulla kanssa kaikki salaisuudet.



Leikitäänkö Milana



Sisarukset



Kuin kaksi marjaa paitsi että toinen on Bianca ja toinen Oscar



Söpöläiset.



Heittääköhän tuo Jessica tuon pallon mulle



Heitä jo



Ota kiinni jos saat



Kiitos oikein paljon Oliverin ja Oscarin perheelle  vierailusta, oli tosi mukavaa tavata pitkästä aikaa ja rupatella. Oikein kaunista kesää teille jatkossakin. Tuliasiset on syöty makoisiin suihin. Belunan karvalauma kiittää.


Pohjanmaalta olikin tullut kivoja kesäkuvia ja tässä alla olevassa kuvassa Jyry on suihkussa


.


Kiva tuollainen henkilökohtainen koira suihku. Vai onkohan kysymys siitä, että Jyry kasvaa nopeasti isommaksi kun sitä kastellaan säännöllisesti



Nyt on märkä pieni pää.



Jyryn vesikampaus



Tulkaa föönaamaan mun kiharat.



Jyrylle on kasvamassa ihan oikea ison koiran turkki katsokaa vaikka, kyllä kastelu auttaa. Kauniista kesäpäiviä myös Seinäjoelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti