maanantai 26. heinäkuuta 2010

"Betulassa" vieraana


Tänään olimme saaneet vierailukutsun tuonne Salon suuntaan Betun lauman vieraaksi. Ilolla oli kutsu hyväksytty ja matka alkoi, mukaan pääsivät BB ja Pilvi. Hyvin meidät otettiin vastaan , portilla meitä odotti kaunis hunajanvaalea isokokoinen nuori leouros. Ei hyppinyt ei pomppinut vaan tervehti kauniisti, kyllä ovat Betun palvelijat tehneet hyvää työtä Betun kanssa. Ihanien grilliherkkujen tuoksu täytti pihamaan. Liekö herkkujen tuoksu sokaissut meidät tai sitten vain Pilven käpälät olivat nopeammat kuin meidän ajatus, sillä simsala bim, Pilvi oli kadonnut. Minä juoksin kadulle ja Kirppu tuli mukaani, miehet jäivät huutelemaan pihalle, missä meidän pikkuinen Pilvi oli, sydän melkein pysähtyi, jossain huusi ambulanssi ja joka puolella liikkui autoja. Ja samassa minua vastaan tulee pakettiauto joka hiljentää ja avaa ikkunan ja kysyy onko teiltä koira kadonnut ja mikä sieltä autosta pilkistää no Pilven pää. No on meiltä koira kadonnut, tämä ihana mies oli ottanut Pilven kiinni kun Pilvi oli mennyt Neste huoltoaseman kesäterassille tekemään tuttavuutta, tämä mies oli nähnyt kun Pilvi oli vikkelästi tullut viereisen lauta-aidan alta, tämä huoltoasema sijaitsee onneksi yhden korttelin päässä lähtöruudusta. Samainen mies oli myös istunut terasilla kun olimme ohittaneet hänet Beluna-ambulanssilla ja hän oli nähnyt Pilven sylissäni, joten hän oli arvellut löytävänsä  meidät ambulanssin perusteella. Mies luovitti Pilven meille ja hänelle kuuluu miljoona miljoona ruusua hyvästä teostaan. Pilvi saatiin turvallisesti takaisin ja grillijuhlat voivat alkaa.



Hei mitä kuuluu siskoseni.



Hei mun sisko tuli käymään mä esittelen sille vähän mun reviiriä.



Tästä pääsee sisätiloihin silloin kun on lupa mennä.



Tässä on mun suihkulähde, josta pulppuaa raikasta vettä ihan koko ajan ei tämä ei ole uima-allas.



Pilvi matkalla Nestehuoltamolle.



Tässä on mun uima-allas, mutta mä en kyllä viitsi kastella mun hienoja tassuja.



Tää on mun telmimisnurmikko laitetaanko leikit pystyyn.



Pilvi tarkastettu ei vaurioita karkuretkellä.



Kuinkas sitten kävikään karkulaiselle.



Sisarukset



Muistakaa tupakka vaarantaa terveytesi, etualla koirasolmu nimeltä Betuanca.



Mä niin tykkään susta ja mäkin tykkään.



Mä on varma että tässäkin voi uida jos oikein yrittää.



Kiitos grillimestarille, olitpa taikonut meille maukkaat nyytit ja muutkin herkut.



Miksi sinulla sisko on noin suuri suu?



Välillä pitää hetki huilata.



Sinulla veliseni on ihan yhtä suuri suu ja yhtä paljon hienoja hampaita.



Pilven uusin ihastus Betu.



Kuin kaksi marjaa vaikka toinen on Betu ja toinen Bianca.



Tää Pilvi on kiva kun sillä on aina tassut taivasta kohden.



Mä olen hurja suuri leijona, joka kiittää Betua ja hänen ihania palvelijoitaan hauskasta vierailusta. KIITOS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti