maanantai 19. syyskuuta 2011

200 000 kävijää rikkoutui


Tänään meillä oli juhlapäivä Belunan sivujen osalta, sillä 200 000 kävijää rikkoutui tänään illan suussa. Sivuilla oli yhtäaikaa 2 kävijää, jotka kumpikin ehtivät saada kuvan sivusta lähetettyä minulle, hieno suoritus, laskuri laskee kävijät siinä vaiheessa kun sivuilta poistutaan joten Suvi ja Päivi kumpikin saivat ikuistettua kuvan  200 000, onneksi olkoon kumpaisellekkin.



Sekä Suvi joka  ensimmäisenä lähetti kuvan minulle, että Päivi saavat kumpikin muistoksi kirjan josta toivottavasti on iloa.



Postia siis odotettavissa lähi päivinä.


Olen myös saanut postia Uudestakaupungista Remy-Martinilta "Remulta", sielläkin poika on kasvanut kovasti ja muutenkin on mennyt hyvin.



Belunan Magic Remy-Martin "Remu"



Kaveripainia



Täältä tulee mörrimöykky



Sammalvuoteella on kiva levähtää



Metsässä on niin jännittäviä tuoksuja tuumii Remu



Karvalapset hiekkalaatikolla



Ja sitten se Remun hieno kasvattajaposeeraus.


Seuraava posti on sitten saapunut Seinäjoelta.



Pihan valtaaja Belunan Fazer Bumba "Jyry"



Sängyn valtaaja Jyry



Oman paikan valtaaja


 



Kaksi sohvan valtaajaa.  Kertokaa minulle, miten tuo kieli rullataan takaisin suuhun, wau?


Sitten olen saanut postia Tampereelta Nelsonilta ja Moosekselta.



Belunan Kingly Moses "Mooses"



Putoaisiko tuo herkkupala minun suuhuni.



Metsässä on niin mukavaa.



Mihin se Nelson meni?



Täällähän minä.



Belunan Magic Nelson "Nelson"



Mikon ja Sadun murut.


Kiitos kaikista kuvatervehdyksistä ja kuulumisista.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti