lauantai 3. syyskuuta 2011

Tapahtumarikas päivä


Tänään on ollut ihan huippu kiva päivä,  olen ensinnäkin saanut tosi paljon viikkolärpäkkeitä, eli pentujen viikkoterveisiä ja kuvia . Sitten olen ollut vierailulla katsomassa 5 vkoa vanhoja pikkuleoja ja sekin oli tosi mukavaa. Sitten ollaan oltu lenkillä Banjon kanssa ja taas on paljon kuvia. Osa kuvista jääkin huomiselle päivälle . Ensinnäkin Betun terveiset Salosta.



Belunan Fazer Benjamy " Betu" (Lotan ja Enzon poika)



Betu poseeraa



Betun uusi ystävä.


Sitten terveisiä Perniön suunnasta 11 vko Belunan Magic Mila (Enzo ja Milana)



Elämä on niin hauskaa, että Milaa naurattaa



Olen vain niin söpöliini



Ei haittaa vaikka äriset mulle, tulen kuitenkin kainaloon ja olen ihan kiltti



Arjan murunen



Heinikossa suhisee



Suorintatietä eteen päin kohti uusia seikkaliluita



Rai rai rallaa tässä menee Mila


Seuraavana Lyylin terveiset Kokkolasta



Belunan Magic Lyyli



Kuulepas minun rakas ystäväni



Leikitkö kanssani?



Yhdessä on niin mukavaa



Mandy ja Lyyli voisi sanoa että erottamattomat



Parhaat kaverukset.


Huomenna siis palaamme tämän päivän vierailuun ja lenkkeilyyn ja niihin kuvatennelmiin.


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti