sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Nassukuvia


No niin nyt ollaan KePon kanssa taas puuhasteltu nassukuvia, toiset  oli just syöneet ja liikkeellä evvk asenteella ja toiset odottivat että saavat ruokaa ja asenne olii evvk, joten kuvista tuli tosi hienoja.



Sininen poika , antakaa mun nukkua kun mulla on vatsa täynnä



Vihreä poika , ruokaa heti tänne kuolee nälkään pieni eläin



Harmaa poika mulla tulee maitoa kohta korvistakin



Beige poika nukhdan just , haittaakse?



Luusininen, nyt mä vihastun antakaa mun syödä ruokarauha pitää koiralla olla.



Punainen tyttö silmät sulkee ja nukahtaa



Ei jaksa olla kuvattavana nyt on yö tuumii keltainen tyttö



Vastustan on lila tytön tunnuslause



Pinkki tyttö on sitä mieltä että on tylsää koko homma



Väsyttää



Luupinki on se raskasta olla kaunis.



Vaaleansininen, onks muka tyttöjen väri



Ruskea tyttö näyttää meille kaikille kieltä.



Vihdoin tuo kuvaus päättyi ja saadaan taas nukkua ja kasvaa.


Lisää pentulatikon kuulumisia illemmalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti