sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kevättä, kevättä,kevättä

Se on totta aurinko paistaa täydeltä terältä ja kevät tulla jollottaa, se on vain niin ihanaa. Olen kuin uudelleen henkiin herännyt kun tuo auringonvalo tekee tuloaan. Tosin tänään on ollut taas vaikea päivä  on ollut niin kovin ikävä Bellaa, jotenkin en voi katsoa noita Lunan surullisia silmiä, olen ihan varma, että Lunakin ikävöi kasvinkumppaniaan Bellaa, olivat aina erottamattomat kaverukset. Luna pääsi ensimmäisenä katsomaan Bellan vauvoja, Luna ja Bella jakoivat kaiken, jopa vauvat koska Luna ei niitä koskaan saanut.
Meillä kaikilla on niin ikävä.
Vaikka pihalla on elämää ja touhua niin koko ajan mielessä pyörii yksi on joukosta poissa. Lisäksi tuo Diwan sairaus tekee murheelliseksi. Lääkkeet eivät ole auttaneet yhtään.
Diwa ei viihdy sisällä vaan haluaa olla muiden joukossa.
 Onneksi tuo pikkuinen Taiga tuo elämää tähän taloon ja pihapiiriin. Taiga auttaa katsomaan eteen päin ja tulevaisuuteen ja elämään tätä päivää.
Kenen keppi

Minun minun

Anna mulle

Kaverukset BB ja Taiga
Näillä kahdella on pihalla aina hauskaa ja välillä kun meno yltyy kovaksi, niin äiti Lotta menee väliin puolustamaan pikkuista BB ja komnetamaan Taigaa se on tosi huvittavaa.
Lotta pelastaa pikkuisen BB:n

Einarin haaremikin kävi kurkistelemassa ulos.

Einari totesi vielä on talvi ei mennä pihalle.

Kepon pikkuapulainen Lotta

Ja toinen apulainen Taiga.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti