lauantai 16. maaliskuuta 2013

Niin se jo lämmittää

Aurinko paitelee täydeltä terältä ja lämmittää jo kovin paljon. Upottiin tänään Milanan kanssa suureen ojaan ja ei meinattu kumpikaan päästä ylös sieltä ojasta. Pajunkissat jo aukovat silmujaan ja kevät alkaa tulla. Ihmeiden aika ei ole ohi, KePo oli jälleen siis toisen kerran meidän kanssa lenkillä ja se on todella ihmeiden ihme.
Pilvi miten sä sinne jouduit?

Mä hyppään täältä alas

Et oo tosissas?

Y kaa koo ja hyppy!

Taiga ihan paikoillaan.

Pöh osaan mä olla paikoillaan jos mä vain ehdin.
Nähtävyyksiä katsomassa - puupino

Punainen ladon seinä.

Mönkii ojasta

Tauko kahvia ja pullaa

Tuolla menee juna

Mä otan aurinkoa ja rusketun.

Ihanuuksien ihanuus Luna

Kaunis

Karhuni mun
Katsoo vasemmalle ja oikealle

Umpihankijuoksukilpailu

Tullaan tullaan

Taiga ja BB



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti