sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Hyvää isänpäivää

Aamun valjetessa suunnistimme kohti Porvoota, kyytiin pääsivät Pilvi joka sai isältäni uuden nimen "Lipari", koska kieli ehtii lipaista niin nopeasti. Taiga pääsi myös mukaan. Taiga itki meno matkalla koska ei päässyt etupenkille mun syliin kun Pilvi istui siellä. No tulomatkalla sitten nukuttiinkin kaikki muut paitsi Harry, joka joutui ajelemaan koko matkan. Aivan ihanaa oli käydä tapaamassa omaa isääni ja äitiäni näin isänpäivänä. Äiti oli laittanut minun herkkujani , se on niin ihanaa mennä aina kotona käymään kun astuu kodin ovesta sisään niin muuttuu lapseksi , jota äiti ja isä hemmottelevat. Minulla on mailman parhaat vanhemmat.
Äiti ja isä

Taiga tutkii mitä se mummin kukkapurkki oikein on syönyt

Isä ja Taiga

Rapsuta rapsuta, toivoo Taiga

Minun isäni ja Taiga

Minun äitini ja "Lipari-Pilvi"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti