lauantai 30. marraskuuta 2013

Ravintosuunnitelma

Pääsimme tänään ystäväni kautta hänen kouluryhmänsä oppilastyöksi tai oikeastaan Pilvi pääsi, Pilvelle laskettiin ravintosuunnitelma. Mielenkiintoista oli seurata oppilaiden työskentelyä ja Pilven touhuja, kun jokaista piti käydä tervehtimässä ja häntä heilui niin mahdottomasti. Minua haatateltiin ihan Pilven elämän alusta asti, milloin Pilvi on syntynyt, miten Pilvi elää, mitä syö tällä hetkellä,  onko ollut sairauksia jne. Sen jälkeen Pilvelle tehtiin oma ravintosuunnitelma. Emme me ihan metsässä ole olleet tälläkään hetkellä mutta kaksi uutta asiaa minulle tuli tänäänkin, tai olen minä ne kummatkin tiennyt mutta en ole mitenkään noteerannut. Tämän suunnitelman mukaan koiralle suositellaan 1 x vkossa puuroa tuorepuuroa ja yksi kerta sitten keitettyä puuroa, no tuore puuroa meillä ollaan saatu, mutta puuroja en ole keitellyt, mutta sekin on kokeiltava joten tästä lähtien koirat saavat kerran viikossa puuroa, kokeilun aloitan kvino-puurolla(jännittää itseänikin), sitten kokeillaan myös hirssi ja tattari. Toinen asia on tuo juuresten höyryttäminen, nekin on meillä syöty raakana, muuta voin tinkiä periaatteistani, sillä jos koira pystyy enemmän hyödyntämään höyrytettyjä juureksia niin kyllä minä höyrytän.
Vai puuroa minun pitäisi syödä.
Hyvää viikonloppua
Eemeli harrastaa vieläkin uintia, ei haittaa vaikka on vedet viilentyneet.
Talvella minä uin avannossa

Uiminen on niin kivaa



Sitten me syödään iltapalaa mitä minä saan?
Ai tänään ei ollut rusinoita vaan ihania marjoja niin suuria ja pulleita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti