maanantai 18. marraskuuta 2013

Yllätys

Metsästä tänään löytyi yllätys, siellä oli pieni koira nimeltään Ritu joka laittoi meidän tyttöihin vauhtia.
Mammaa katso mitä me löydettiin!!!

Mammaa tuo seuraa mua, kuka se on?

Mä otan selvää kuka tuo tyttö oikein on.

Sillä on tuollainen keppi, en taida uskaltaa sitä ottaa.

Hei arvoisa koirarouva!

Hei koirarouva huomaat mua mä olen tässä?

Mä en näe tuota kun mä en näe niin sitä ei ole tuossa.

Mä olen ihan kiltti huomaatko mut?

Mä en katso sitä niin se ei ole olemassa.

Häntiä

Ritu juoksutti tyttöjä

Ritu, kiitos lenkkiseurasta.
 Oli hauskaa seurata koiria kun ne yllättäen tapasivat metsässä, hyvin sujui yhteislenkkeily. Sitten minun täytyy laittaa tähän kaksi kuvaa sisaruksista.
Bianca

Bella
Sitten olen saanut hyviä uutisia Jokerin parantumisesta, se on edistynyt hyvin ja olemme kaikki siitä hyvin hyvin iloisia. Jokerilla on ollut aivan loistava hoitaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti