lauantai 21. joulukuuta 2013

Onnea ei pysty ostamaan..

Tänään oli aivan upea päivä ja kortissa minkä sain oli niin kaunis lause, että siitä tuli todellinen joulutunnelma tänne pimeään ja sateeseen. Tuo ihana lause kuului: On sanottu: "Onnea ei pysty ostamaan", mutta toisilla on parempaa tietoa ja siinä tekstin vieressä tuijotti minua kauniilla silmillään tämä ihanuus.
 Oli ihana päästä pitkästä aikaa teitä kaikkia näkemään ja saada niin monta monta koirasuukkoa, ettei mitään määrää. Joka kerta kun tapaa meidän omia kasvatteja niin ei voi kuin ihastella niiden ihanaa luonnetta ja sitä hellyyden määrää mitä kasvattaja-mammalle annetaan. Pepsu oli aivan ihana pakkaus täynnä elämän iloa ja koirarakkautta. Nyt kun Pepsukka oli jo aikuinen niin selvästi oli nähtävissä Lotta mamman geenejä , mutta paljon ihanuutta oli myös iskän puolelta periytynyt. Kiitos vielä, että saimme poikea ja ne suussa sulavat herkut maistuvat vieläkin suussa. Kiitos myös ihanista kotiin tuomisista, Urho karvajalka ja muut tipuset  ja ihmiset kiittävät.
Nam nam...
Tänään oli myös koirien ruokahuoltopäivä ja ihmettelin todella kovasti, miten ihmeessä sain pakattua 126:lle päivälle luita ja lihaa, kunnes viimein huomasin, olin tilannut ihan saman määrän luita ja lihaa kuin ennenkin, mutta meillähän on kolme koiraa vähemmän. Kyllä nyt on haukuilla syötävää. Ei yhtään haittaisi vaikka jostain ilmestyisi meille uusi pieni leo lapsi, sillä selkeästi meillä on koiran paikka tai kaksi vapaana.
Hertta kuusiostoksilla
 Toivottavasti Hertan otokset onnistuvat paremmin kuin minun kuusen hankinta, sillä minä olin käynyt valitsemassa kuusen ja illalla sitten pyysin että voiko sen kuusen hakea jo sisälle no niin kävin äkkiä näyttämässä minkä kuusen olin valinnut  ( TV:stä tuli Emmerdale) ja tänään minä tajusin että olin näyttänyt väärän kuusen kiireissäni ja nyt täytyy kuusi vaihtaa, sillä meillä on väärä kuusi sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti