maanantai 13. tammikuuta 2014

Pakkanen on täällä

No niin nyt sitten on talvi voi sentään ei pitäisi sanoa, että mulle riittää jo. Onneksi äitini on antanut minulle lampaanvilla liivin se on niin lämmin ja minua ei palale yhtään. Ihana kun lammas voi antaa villansa ja säilyttää henkensä. Minulla onkin nyt monta ihanaa kuvaa, joita olen saanut.
Belunan XL Bad Habit "Max"

Ihana poika

 Yhdessä Maxin emännän kanssa odotellaan noita Maxin lonkkatuloksia, silmäpeili tulokset tulivatkin jo ja terveet  silmät oli pojalla.
Belunan XL No Problem "Rudolf"

Rudolf kaverinsa Adolfin kanssa

Rudolfin kotiseudulla tuota lunta riittää ihan muillekkin jaettavaksi.
Belunan XL Malibu Beach "Perla" ja Belunan Fazer Banjo

Mitä jäbä duunaa?
Belunan XL Coco Loco "Romeo"
Komeita uroksia ja yksi prinsessa joukossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti