torstai 16. lokakuuta 2014

Kilpailu

Meillä on Paloman kanssa kilpailu kuka ehtii napata ne pötkylät, mitkä tulevat pennun peräpäästä, vaikka olen sanonut monta kertaa että ei sinun Paloma enää tarvi niitä kakkoja syödä niin tunnollisena mammana se Paloma ne heti siivoaa.
Ilta hämärtyy ja leikit jatkuu

Kutittaa ei saa

Leikitäänkö

Minun tyyny

Minä haluun sen tyynyn läps

En anna, tää on mun

Räyh mä haluun sen

Anna mäkin tuun siihen

Ei käy tää on mun

Mene pois tää on mun tyyny

Mamma me ei yletytä

Kiitos mamma että laskeuduit alas

Heiluta mamma häntää

Unilelut
Painitaan

Mitä tämä on

Kummallisen makuista

Murut

Tiikerin metsästäjä

Pusu

Moi sisko

Yäläfemma

Me ollaan kingejä molemmat

Pentuseurustelua

Karkuun hupsista

Mä sain sut kiinni

Äippä auta

Hmmmhm

Pihaseurustelua

BB ja Paloma

Paloma ja syksyinen piha

Vauhtia peliin

Kohtaaminen

Kuono vasten kuonoa

Mitäs sitten tehtäisiin

No haistellaan

Vellivatsat

Puren siskoa korvasta

Lelukoira

Suloisuus

Pikinaama

Ja niin koitti ilta ja uni tuli ja vei
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti