keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Tutustuminen nro 2

Tänään oli vuorossa Lottaan tutustuminen ja sekin sujui hienosti. Pennuilla oli hyvä kokemus eilen vieraan koiran tapaamisesta ja se näkyi selkeästi, rohkeasti pennut ottivat kontaktia Lottaan .
Terve Lotta-täti me ollaan uudet  pennut tässä talossa.

Muisteleekohan Lotta omia pentujaan

Tarkkaan on tutkittava ketä nämä oikein ovat.

Pieni mielistely on aina paikallaan.

Sä olet kiva täti.

Mä annan sulle tassua, ohoh osuiko se silmään.

Onko sulla meille tuliaisia vaikka ruokaa.

Anna nyt vähän ruokaa.

Kuule pikkuinen parasta vain että opettelet syömään kupista.

Mua hermostuttaa tulin tänne sohvan reunalle rauhoittumaan

Kissanlelusta riitti iloa pitkäksi aikaa

 Paloma on aivan ihan kun Paloma leikkii tosi paljon pentujen kanssa, välillä on koko pennun pää suussa että oikein hirvittää ja välillä juostaan peräkanaa niin että tavarat lentelevät lähinnä Paloman hännän huikinnasta johtuen.
 Ruokaa pennuille annetaan säännöllisesti ja aina Paloma tuo maitobaarin paikalle, mutta nyt ovat imetyshetket alkaneet lyhyentyä ja Paloma saattaa keskeyttää ne ja lähteä tyynen rauhallisesti pois paikalta.
Siskonpeti

Äippää täällä kutsuu Tinca

Tarkkana pitää olla, mitä se sisko puuhaa äipän kanssa

Äiti anna mä katson mitä sä olet syönyt

Nyt rauhoitu

En osaa en varmana rauhoitu

Mä kurkistan ihan äkkiä sun suuhun

Äiti miksi sulla on noin suuret hampaat

Tämä on ihan hassu tämä minun lapseni.

No en ole, leikitään äiti susi hukkasta.

Mä tykkään enempi jalkapallosta kuin susileikistä

Pilvi pyrkii osingolle.
 Sitten me kaikki tehtiin yhdessä maittavia pullia, äidin ohjeen mukaan.
Ja talon täytti ihana vasta leivotun pullan tuoksu.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti