lauantai 4. lokakuuta 2014

Tänään me ollaan

Siis tänään me ollaan kaksi viikkoa vahoja. Meillä on jo silmät auki, no tosin niillä ei oikein vielä hahmota tätä mailmaa, korvat me ollaan kuulemma pidetty visusti kiinni, ettei me vaan kuulla mitään ääniä vielä. Ensi viikolla me voidaan avata ne korvatkin ja kohta meille kasvaa hampaita tällä hetkellä suussa on vain kieli.
Minun tyttäreni Tinca ja Tosca kaksi viikkoa
Kohta mä juoksen

Piilossa suojassa

Tässä on jokin pudotus

Nyt mä hyppään

Hah hahaa et uskalla

Mä en hyppää mihinkään mä olen mamman lellilapsi

Pissa tulee

Ei tarvi pestä hampaita kun mulla ei ole niitä

Ja nyt mua nukuttaa

Joko saa avata silmät

Taasko pestään

Äiti täällä tulee Tosca

Äiti mä kiipeen sun päälle

Äiti miksi sulla on noin suuri kuono

Äiti kato kuinka hieno kieli

Äiti mä taputan tassuja ja mä nukkuisin jos säkin nukkuisit rakas lapseni

Katso mamma mulla on hienot tassut

Uskaltaisikohan sitä lähteä mailmalle.

No ainakin etutassut on pois pentulaatikosta
Tänään meillä oli tuuletuspäivä ja kasvattaja mamma laittoi kaikki ovet auki ja meille tuli raitista ilmaa ja sen mukana meille tuli jotain muutakin.
 Onneksi raittiin ilman mukana ehti tulla vain yksi tuollainen Pilvi ja kasvattajamamma vei sen pois ja sanoi että ei vielä saa tulla pentuhuoneeseen vaikka kyllä se meidän äipälle olisi sopinut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti