lauantai 18. lokakuuta 2014

Neljä viikkois synttärit

Tänään ollaan juhlittu 4 viikkois synttäreitä. Aamulla maisteltiin uutta ruokaakin ja se maitui hyvin. Sitten mamma yllätti ja pentulaatikkoon saapui syksy kaikessa väriloistossaan. Pitkään aikaan ei laatikosta kuulunut kuin ihana pieni tuhina kun pikku kuonot nuuskivat ahkerasti ja pikku tassu kaivoi. Lopuksi todettiin näitä ei voi syödä eikä näillä voi leikkiäkään joten pissataan niiden päälle.  Päivä toi vielä lisää yllätyksiä sillä vauvat saivat uudet ruokakkupit uusinta muotoilua. Eli etureuna on matalampi, joten pentujen on niistä helpompi syödä. Myöskin kaksi possua muutti pentulaatikkoon ja niitäkin piti ihmetellä. Päivä on sujunut oikein rattoisasti.
Äiti hei

Voisitko oksentaa mulle herkkupalleroita

Pentuhuoneeseen on tuotava kiviä lisää koska tämä on niin sosittu paikka että aina joku siinä päivystää.

Tällaiset kuvat ovat mun mielestä vaan niin kauniita että pakko ottaa joka päivä 50 lisää.

Neljä ihanaa viikkoa

Suloisista suloisin

Painit on aina paikallaan

Sisarukset
Viime yön yöpala

Maitobaari auki

Kuinka paljon maitoa voi mahtua kahteen pentuun.

Vielä hieman lisää maitoa
Mä otan vielä huikat

Ota kuva mun kielestä

Minun muru

Ja taas kisataan kumpi saa olla tyynyllä

Nukkumapaikan valintaa
Tähän minä kallitan pääni

Hei ottakaapa hieman rauhallisemmin

Kiitos me syötiin jo

Ja taas nuollaan mamman huulia

Mahdoton lapsi


MInä en ole mahdoton sisko on.

Äiti mä haluun sun ruokaa


Tyhjä ei ole mitään
Mitä nää on.
Nämä tuoksuu
Nämä on kahisevia

Näitä voi repiä

Näissä voi kieriä

Nuuh

Näitä voi repiä

Mä pissaan tähän

Syksy pentulaatikossa

Näihin voi sukeltaa

Kuinka voikaan koiranpennulla olla hauskaa

4 vkoa pennun elämää

Kaivetaan



Leikitään sisko

Nämä on hauskoja nämä kahisee

Minä syön nämä kaikki

Hauskaa synttäri päivää neljä viikkoa  koiranelämää


Sitten taas tankataan uudesta kupista

Hyvin ruoka maittaa

Ensin on kysyttävä kuulumiset

Mitä nämä possut oikein ovat

Puren possua korvasta.
Päivä on päätöksessään ja huomenna taas uudet kujett pentulaatikossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti