keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Pientä kristallien tuiketta

Tänään ovat pienen pienet kristallit alkaneet tuikkia , eli pentuset ovat avanneet pienet kauniit silmänsä.
Tosca pieni tähtisilmä
 Tänään ollaan saavutettu 2 kg raja ja sen on ensimmäisenä saavuttanut Tinca ja ihan perässä tulee Tosca. Kovasti ollaan myös harjoiteltu tuota kävelyä ja hieman se jo sujuukin, mutta vielä pitäisi selvittää tuo osa vatsa siis miten se pidetään ilmassa.
Aamupalalla

Mä otan pienet torkut

No niin lapset ruokittu

Mulla on niin ähky olo

Makkarat vierekkäin

Äippä ei saa kutittaa

Aamupesu suoritettu

Söpöyden huippu

Ihana pieni kieli

Mä en kyllä kyllästy näitä katselemaan koskaan.

Minun lapseni, terkkuja vaan iskä Nestorille, hienot on nää meidän tyttäret

Sisarukset

Ihanaa, että näitä lapsosia on kaksi, sillä olisihan jotain jäänyt puuttumaan jos vain yksi vauva olisi tullut

Sisko kutittaa

Armoa

Ei saa kutittaa, auttakaa

Mä kuljen sun yli

Olipa rankka painiottelu

 Tänään pentuhuoneeseen ilmestyi tuo kummallinen lätty ja sitä piti lähteä heti tutkimaan, pieni kuono nuuskutti kovin ja tuota kuonotyöskentelyä on ilo seurata, sillä niin varmasti kuono vie kohti uutta esinetä pentulaatikossa. Ensin perille ehti Tinca.
 Perässä seurasi sitten Tosca joka kiipesi rohkeasti lätyn päälle.
Tinca tyytyi nukahtamaan kuono tyynylle

Tosca tutki koko lätyn ja tuli siihen tulokseen, että se on takoitettu nukkumista varten.

Nimittäin pylly tyynylle ja unta

Sydämmellisesti kaikille kauniita unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti