sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Joulun valmistelua

Tänään ollaan valmisteltu joulua ja pienet herkut koirillekkin on laitettu paperin uumeniin. Kaikki saavat myös jonkin kivan lelun, tosin isommat eivät niistä juuri välitä, mutta ruokapakeitit kyllä kelpaavat. Tänäänkin kupit tyhyjenivät alta aika yksikön.
Painot ovat nousseet todella hyvin, eikä ihme kun kupit tyhjenevät vauhdilla
 Jälkiruuaksi pienokaiset saivat sitten kuivattua ahventa ja Tinca nassutti omansa vauhdilla ja yritti siten ryöstää Toscan kalanlopun.
Hyvältä maistuu

Kala on herkkua

Kohta tuo sisko on syönyt ja sitten se tulee kerjäämään mun kalaa

KOhta mä olen syönyt ja sitten mä nappaan ton siskon kalan

Hitsin hampaat kun ne putoilevat suusta niin että ei saa syödyksikään

Mä muuten syön ihan itte tän kalani

Anna mulle vähän , mä haluun loput jookos.
On ne niin ihana mukelot, että niiden kanssa on kyllä niin hauskaa kun seuraa niiden touhuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti