lauantai 20. joulukuuta 2014

Joulun valmisteluita





Tänään on sitten aloitettu joulun viimeiset valmistelut, on leivottu joulupullaa.

Pullat paistuu
Sitten päivän paras juttu kuusi tuotiin sisälle ja jos kuusi tuodaan sisälle niin joulu on niin kuin vähän alkanut ja kun joulu on vähän alkanut niin silloin saa avata ainakin yhden lahjan. Paketista paljastui minun ikioman pentuni kuva, tällekkin pennulle on löytynyt oikein hyvä koti kuten hänen veljelleenkin. Minulla on kyllä kaksi aivan ihanaa lasta.



Kuka arvaa kannatako TPS:ää?

Koska minä sain avata joululahjan saivat pennutkin avata yhden paketin ja sieltä löytyi häntä. Hännäastä oli paljon iloa ja hetkessä meillä oli kolme häntää yksi Pillille ja Pullalle ja yksi Löpölle.


Missä minun joululahjani, kyselee Naukkis


Minun ei kun minun










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti