lauantai 5. joulukuuta 2015

En tiedä

Mitä on mahtanut tapahtua minun suloisille muruille tuolla pentulaatikossa ja kuka on tuonunut tuon kakkivan piraijalauman sinne tilalle. Ei kauaa enää voi istuskella pentujen keskellä kun on nimistetty satakertaa pikku pikku hampailla. Pennut ovat peittojen alla ja päällä ja pissaavat ainakin 100 litraa päivässä nää on niin leonpentuja ihania kakkiaisia.
Kaikki uusi kiinnostaa ja juomapullosta tuli hyvin äkkiä ihan entinen

Jokainen halusi laittaa siihen omat hampaansa jäljet.

Kyllä me välillä nukutaan ja ollaan niin suloisia

Eikä me olla riiviöitä vaikka me ollaan kahden

Tyhjääkin tyhjempi

Kato mua kato mua mä seison päälläni

iten tän saa käännettyä

Siskokset

Mä ainakin olen niin suloinen

Hei auttakaa mä olen täällä peiton alla

Hah hah mä pääsen itsekkin pois
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti