perjantai 18. joulukuuta 2015

Veljekset

Tänään veljekset Liam ja Oliver tulivat treffaamaan siskoa. Siskossa oli vain yksi pieni "vika" sisko oli tyttö. Kylläpäs pienetkin pojat ymmärtää  mikä se tyttö on ja Keela kyllä auliisti esitteli pojille tuoksujaan. Hyvin tulivat sisaukset toimeen keskenään. Sää ei meitä suosinut kun vettä vain satoi, mutta muutama valokuva piti kuitenkin saada.
Sisko ja sen veljet

Mä olen jo tulossa

Metsässä sateessa

Ottakaa kiinni jos saatte

Mua ei saa kiinni kukaan

MIhin se Keela meni

Mä näen sen se on tuolla

Miin te jäitte

Pojat eivät oikein pysyneet siskon vauhdissa mukana

Kiva oli painella metsässä vaikka satoikin

Välillä pojat onnistuivat piirittämään Keelan

Sisko odota mä nuuskin sua


Oli siinä pojilla ihmettelemistä

Ja kyllä Keelallakin oli hauskaa

Taisi vähän viedä poikia 6-0

Keela oli selvästi päättänyt väsyttää pojat

Taas mennään

Hieman oltiin kaikki märkiä

Liam ja Keela

Hyppää tänne ylös jos uskallat

Auttakaa en pääse

Prinsessat

Keela ja Oliver

Laura ja Liam

Liam

Satu ja Oliver

Oliver ja Satu

Viisikko 
 Kiitos vierailusta oli tosi kiva nähdä veljeksiä ja taisi koirillakin olla hauskaa vaikka sää ei meitä suosinutkaan, mutta ei se menoa haitannut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti