tiistai 8. joulukuuta 2015

Ruusun ja hunajan tuoksua.

Tänään pennut ovat käyneet kylvyssä tai pitäisikö sanoa että me käytiin kylvyssä, koska yhtä märkä olin minä kuin pennutkin. Kukaan pennuista ei pelännyt vettä ja kuivausosatolla oli varsin hauksaa KePon kuivausasemalla. Kun pennut oli kuivattu niin lämmitin kuivurissa peitot lämpimiksi ja sinne lämpimille puhtaille peitoille pääsivät pienokaiset touhuamaan. Energiaa tuo pesu lisäsi ainakin 100 %, meno alkoi olla ihan armotonta kun kaikki pääsivät takaisin pentuhuoneeseen. Pennut tuoksuvat ihanalle suorastaan ruusulle ja hunajalle.
Kuka pääsee ensimmäisenä?

Mihin noi kaverit menee?

Mä yritän kurkistaa.

Siellä tuoksuu ruusu.

Sieltä kuuluu lorinaa.

Ei se ole ruusu se on hunaja

Mä en mene siellä on taas joku testaaja!

Kuivaamo

Minä, minä, minä

KePo on paras kuivuri

Hulinat alkaa

Leikitään

Veijareita onko heitä.

Possutusta

Vessassakin tapahtuu

Mamman murut

Ihanuudet

Mun rakkaat

Pentu selfie

Mun kullanmurut

Nappisilmät olisipa mullakin

Kohta koittaa eronhetki

Puhtaista puhtain.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti